Drift/Support
Her finder du et overblik over aktuelle fejl samt fejl, der er blevet håndteret inden for de seneste 7 dage. Du kan også se information om kommende planlagte afbrydelser.
TV parametre
Netværks ID 100
Frekvens 450000 kHz
Symbolrate 6875
Modulation QAM 64
Hurtige guides
Guide til opsætning af mail
Vi har udarbejdet en step-by-step guide til, hvordan du foretager en mailopsætning
GUIDE TIL INDSTILLING AF TV
Her finder du informationer omkring hvordan du indstiller dit TV. Du skal blot vælge dit TV på listen og følge vores vejledninger.
Vi vil hjælpe DIG!
Har du brug for internet support, kan du ringe på tlf: 44 40 83 42. Vi sidder klar alle hverdage mellem kl. 9.00 – 21.00 og weekend og helligdage mellem kl. 11.00 – 21.00.
Inden du ringer, kan du tjekke, om du kan løse problemet ved at følge disse råd på inden du ringer sektionen.
Har du spørgsmål til din faktura, eller skal du have skiftet tv- eller internetpakke, kan dette gøres via selvbetjeningen. Du kan også gøre det ved at ringe til tlf: 44 40 83 42, inden for kontorets åbningstid eller sende en mail til post@blaabjergnet.dk
Inden du ringer
Inden du ringer til vores support, bedes du først prøve nedenstående, for at se om det løser dit problem.
ELLER SKRIV TIL OS NÅR SOM HELST TIL
post@blaabjergnet.dk
Kan du se alle dine tv-kanaler?
Hvis du heller ikke kan se tv, betyder det, at problemet ligger et sted, inden signalet bliver fordelt rundt i huset. Der skal formentlig en tekniker ud og fejlfinde installationen.
Lyser de fire lamper (Power, DS, US og Online) fast?
Hvis ikke, kan du prøve at genstarte modemet, og har du egen router, skal du også genstarte den. Tænd først routeren igen, når modemet lyser i lampen “online”.
Blinker lampen “DS” eller “US”?
Hvis de gør, skal du tjekke at antennekablet er monteret korrekt, og tjekke at kobbertråden ikke er bøjet.
Har du samme problem på andre tv?
Hvis ikke, skal du tjekke om din egen installation lever op til kravene.
Mangler du alle programmer for en programpakke?
Hvis det er tilfældet, kan det være, at vores tekniker har sat et filter på en forkert husstand. Kontakt derfor supporten.
Fejl
Hvis du oplever fejl skal du ringe til vores kundeservice på 44 40 83 42
De vil sørge for at kontakte vores service partner. De har måleudstyr i bilen der kan kontrollere for kabel fejl og sikre at der er det rigtige signal ved det første stik i huset. Denne kontrol koster dig ikke noget.
Viser det sig der er fejl i husets installation får du en pris på udbedring, som du kan lade vores servicepartner lave eller du kan ringe til vedkommende du normalt bruger.